Klient może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny do 14 dni od dnia w którym towar został odebrany. W takiej sytuacji koszty zwrotu mebli ponosi klient. Towar powinien zostać zwrócony do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zostanie on przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy zostanie odesłany wraz z fakturą VAT/paragonem, kompletną zawartością, bez uszkodzeń oraz

śladów użytkowania.

Oświadczenie odstąpienia od umowy powinno zostać wysłane listem poleconym na adres sklepu stacjonarnego Białka 171, 34-220 Maków Podhalański.

Meble wykonane w formie niestandardowej nie podlegają zwrotowi. 

W sytuacji odstąpienia od umowy, klientowi przysługuje zwrot wszystkich płatności, również tych związanych z dostarczeniem towaru.

Reklamacje, które związane są z uszkodzeniem mebla podczas jego transportu będą rozpatrzone tylko i wyłącznie wtedy gdy klient wraz z dostawcą dokona sporządzenia protokołu szkody. W przypadku nie sporządzenia protokołu szkód z dostawcą, reklamacja na uszkodzenia mechaniczne szkieł oraz luster będzie realizowane odpłatnie. W treści reklamacji należy zawrzeć: - informacje oraz okoliczności dotyczące towaru, przede wszystkim rodzaju szkody oraz daty jej wstąpienia, - zdjęcia mebli uszkodzonych, informacje odnośnie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Warunkiem uznania reklamacji jest stosowanie się do ogólnych zasad użytkowania oraz konserwacji mebla. Przestrzeganie szczegółowych zasad użytkowania i konserwacji mebli zawartych w etykiecie dołączonej do mebla. Różnice dotyczące kolorystyki nie mogą być podstawą reklamacji. Przedstawione w sklepie kolory mebli z drewna mają charakter wyłącznie orientacyjny. Towary wysłane poza granice Polski, podlegają reklamacji na terenie Polski.